Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти 

ВАШ ЗАГОЛОВОК

Тут зачинається ваш текст. Натисніть тут і почніть писати. Экз жкрибэнтур интылльэгэбат но ыльигэнди янвыняры мэдиокретатым зыд про модо адхюк зэнтынтиаэ ед йн натюм нолюёжжэ янтэрэсщэт вим ад омниюм элььэефэнд пэр лаудым либриз ад прё нык шынчебюз торквюатоз ыт.

МЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК

Додайте текст тут...

                                                                                       ЗАТВЕРДЖЕНО:

завідувач ДНЗ № 3 «Сонечко»

Н.О.Йолкіна

Танцювальний гурток «Веселий чобіток»

Музичний керівник: Кисельова Н.А.

Мета: задовольнити потребу і зацікавленість дитини до певного виду діяльності, розвивати її природні здібності, активізувати дитячу творчість, своєчасно виявити обдарованість.

Час проведення: четвер, 15.30

Кількість дітей: 10-12

Місяць

Тема

Жовтень

  • заняття. Вступна бесіда про танець.
  1. Ознайомлення з позиціями рук та ніг.
  2. Ознайомлення з видами ходьби: «прогулянка» (спокійна хода), «»тупотіння» (крок на всю стопу), хороводний крок, крок і ходьба з підніманням на носочки.

3. Стрибки на двох ногах: підскок на правій і на лівій нозі, підстрибування з викидом ноги назад і вперед.

4. Танцювальні рухи: пружинка, пружинка з поворотом, каблучок.

  1. Спеціальні вправи: зміцнення хребта методом поворотів і нахилів в сторони: - «маятнік», «місяць», «лисичка», «мурашка», «киця».
  2. Постановка танцю "Осіння фантазія"

Листопад

1-4 заняття. Уклін- привітання.

1. Розучування позицій ніг «метелик» (1 п.),

«стрекоза» (2п.), «ялинка» (3п.), «стрілочка» (4п.) «човничок» (6п).

  1. 2.Розучування позицій рук: «місяць» (підготовча позиція), «кораблик» (1п), «зірочка» (2п), «сонечко» (3п.).
  2. 3.Розучування видів ходи : спокійна хода, притупування, боковий приставний крок, перемінний крок, перехресний крок.

4.Танцювальні рухи: кружляти ритмічно у парах, притуп, веселий каблучок, «колупалочка» в стрибку. Робота над художнім образом.

5.Постановка танцю.

Грудень

1-4 заняття. Уклін- привітання.

  1. Позиції ніг (закріплення).
  2. Позиції рук (закріплення): «місяць», «кораблик», «зірочка», «сонечко».
  3. Види ходьби (закріплення): «тупотіння», хороводний крок, боковий хороводний крок, високий крок, перемінний крок, крок з притупом, перехресний крок.
  4. Стрибки на двох ногах: підскоки, галоп, «ножиці», вертушка. Ознайомлення з «вірьовочкою».
  5. Танцювальні рухи (закріплення): «пружинка», «пружинка з поворотом», притоп - веселий каблучок, «колупалочка» в стрибку, складна «колупалочка» .
  6. Спеціальні вправи: «Уклін вітання», «Зробимо коло, погуляймо», «Потанцюємо край доріжки», «Вітер і вітерець» .
  7. Постановка танцю.

Січень

1-4 заняття. Уклін- привітання.

  1. Позиції ніг (удосконалення) 1-4, 6 позиції.
  2. Позиції рук (удосконалення): 1-3 позиції.
  3. Види кроку (удосконалення): хороводний крок, боковий хороводний крок, перемінний крок, перехресний крок.
  4. Стрибки на одній нозі: «годинничок», «вірьовочка»..
  5. Танцювальні рухи : «складний каблучок», «гармошка».
  6. Спеціальні вправи: веселий тренінг («Насос», «З'єднаємо долоньки», «Чапля»).
  7. Гра -етюд (для розвитку творчої уяви): «На катку», «Білі сніжинки».

Лютий

1-4 заняття. Уклін- привітання.

1. Позиції ніг (удосконалення) 1-4, 6 позиції.

  1. Позиції рук (удосконалення): 1-3 позиції.
  2. Види кроку (розучування): «дрібне тупотіння»,

хороводний крок «косичка».

  1. Стрибки на одній нозі: (удосконалення) «годинничок», «вірьовочка».
  2. Танцювальні рухи: (розучування): «моталочка», складна «колупалочка», складний «каблучок», «вертушка».
  3. Психогімнастика : «Кришталева вода».
  4. Постановка танцю.

Березень

1-4 заняття. Уклін- привітання.

  1. Закріплення позицій ніг 1-4, 6; рук 1-3.
  2. Закріплення складних видів кроку і стрибків.
  3. Танцювальні рухи : «моталочка», складний «каблучок», складна «колупалочка», кроки і повороти з припаданням, «вертушка».
  4. Постановка танцю.
  5. Творча гра (для розвитку виразності танцювальних рухів): «Чарлі»,«Вільний танець».

Квітень

1-4 заняття. Уклін- привітання.

1. Закріплення позицій ніг 1-4, 6; рук 1-3.

2. Закріплення складних видів кроку і стрибків.

3.Танцювальні рухи : «моталочка», складний «каблучок», складна «колупалочка», кроки і повороти з припаданням, «вертушка».

4. Постановка танцю.

5.Творча гра (для розвитку виразності танцювальних рухів): «Чарлі», «Вільний танець».

Травень

1-4 заняття. Уклін- привітання.

Повторення пройденого матеріалу.

Діагностика музично-ритмічних навичок дітей.

ЗАТВЕРДЖЕНО:

завідувач ДНЗ № 3 «Сонечко»

Н.О.Йолкіна

Фізкультурний гурток: « Маленькі спортсмени»

Вихователь: Поліщук А.В.

Мета: сприяти підвищенню рухової активності, зміцненню здоров я, формування у дітей інтересу до фізкультури, потреби в самостійних заняттях спортивними іграми. Знайомити з основними елементами і правилами спортивних ігор, вчити правильної техніки виконання рухів. Стимулювати в дітей стійкий інтерес до занять різними видами спорту. Створювати сприятливі умови для розкриття фізичного, духовного,інтелектуального потенціалу дітей.

Час проведення: четвер, 11.00.

Кількість дітей: 10-12

Місяць

Тема

Жовтень

  1. Знайомство з дітьми. Правила безпеки.
  • Види ходьби та бігу.
  • Змагання із стрибків у довжину з місця.
  • Ігри-естафети.

Листопад

  • Метання м яча у ціль.
  • Метання м яча на дальність.
  • Кидання та ловіння м яча.
  • Ведення м яча лівою та правою рукою.

Грудень

  • Ознайомлення з фітболом.
  • Навчання основних вихідних положень.
  • Стрибки на м ячі
  • Рухливі ігри: «П ятнашки сидячи», «Перекатиполе».

Січень

  • Знайомство із зимовими іграми спорту.
  • Вправи з клюжкою та шайбою.
  • Гра «Хокей».
  • Розвага: «Пожежні».

Лютий

  • Ігри -естафети : «Ми веселі дошкільнята».
  • Рухливі ігри з м ячем.
  • Катання на санчатах.

Березень

  • Вправи з м ячем для фітнесу.
  • Вправи з гімнастичними палками.
  • Вправи з обручем.
  • Рухливі ігри (повзання, лазіння).

Квітень

  • Змагання : «Кращий бігун».
  • Вправи зі скакалкою.
  • Змагання : «Кращий стрибун».
  • Ігри-естафети з м ячем.

Травень

  • Змагання «Смуга перешкод».
  • Підсумки роботи.
  • Показ казки дітям дитячого садка.
  • Підсумок роботи за рік.

ЗАТВЕРДЖЕНО:

завідувач ДНЗ № 3 «Сонечко»

Н.О.Йолкіна

Валеологічний гурток « Малятко - здоров'ятко»

Вихователь: Козюбенко І.А.

Мета: Формування у дітей навичок дбайливого ставлення до власного здоров я, виховання валеологічних основ життєдіяльності.

Час проведення: понеділок, 10.30.

Кількість дітей: 12-15

Місяць

Тема

Жовтень

  1. Якщо руки не помити, можна захворіти.
  2. Вітаміни для здоров я.
  3. Лікарські рослини для людини.
  4. Отруйні рослини, ягоди, квіти.

Листопад

  • Загадки Країни Чистоти.
  • Стережись не застудись!
  • Казка про поросят Квік та Хрюк.
  • Свято здоров я.

Грудень

1.Чотирилапі друзі.

2. Обережно паразити.

3. Сам удома - надзвичайні ситуації.

4. Народні рухливі ігри.

Січень

  1. Як знайти доріжку?
  2. Правила безпеки взимку.
  3. Здоров я. Здоровий спосіб життя.
  4. На зарядку вставай!

Лютий

  1. Повітря
  2. Чим займатися вдома самому.
  3. Спілкування з незнайомцями.
  4. Телевізійна небезпека.

Березень

  1. Токсичні та отруйні речовини.
  2. Небезпека електроприладів.
  3. Люкова небезпечність.
  4. Жуйка - делікатес чи ворог.

Квітень

  1. Наш друг - Світлофорчик.
  2. Явища природи.
  3. Сонце стукає у віконце.
  4. Нікотин - отрута.

Травень

1. Сміттєва небезпека.

2. Користь та небезпека від комах.

3. Небезпека влітку.

4. Підсумки роботи.

ЗАТВЕРДЖЕНО:

завідувач ДНЗ № 3 «Сонечко»

Н.О.Йолкіна

Гурток пошуково-дослідницької діяльності "Чомусики"

Вихователь: Щербак Т.М.

Мета: формувати в дітей основи екологічної свідомості, знання про природне і оточуюче середовище. Створювати атмосферу соціально екологічного сприяння для повноцінного розвитку дитячої особистості. Вчити проводити елементарні досліди, висувати гіпотези, міркувати.

Час проведення: середа, 15.30

Кількість дітей: 10-12

Місяць

Тема

Жовтень

1. Знайомство маленьких дослідників з гуртком.
2. Екскурсія-огляд «науково-дослідницького центру».
3. Ознайомлення з властивостями води. Прозора вода.
4. Фарбування води. Виготовлення кольорових крижинок.

Листопад

1. Що розчиняється у воді?
2. Вода набуває форму. «Фонтанчики». «Де вода?» (звідки пара).
5. «Де живе повітря?» .Загадкові бульбашки.
6. Повітря працює. Хто сильніший (повітря-вода).

Грудень

1. Світло повсюди. Світло і тінь.

3. Гра-дослідження «День і ніч».
4. Ігри - описи з джерелами світла (сонце, ліхтарик, свічка, лампа).

Січень

1. Вага та розмір. Гра «Чудовий мішечок» (використання дотику).
2. « Визнач вагу за звуком», гра-дослід.
3. «Які предмети можуть плавати».
4. Залежність ваги від матеріалу. Д/г «Що із чого».

Лютий

1. Дослід «Тверде - рідке».
2. Дослід «Смачний».
3. «Грунт» Дослід «Чому пісок сиплеться».
4. «Грунт» Дослід «Як пісок, глина, камінці пропускають воду».

Березень

1. «Грунт» Дослід «Камінця».
2. «Грунт» «Чи можна змінити форму каменя і глини».
3. «Грунт» «Кольоровий пісок».
4. «Наші друзі та помічники» - чому бачимо, чуємо, відчуваємо, розмовляємо.

Квітень


1. Дослід «Чи вміє рослина дихати».
2. Дослід «До світла».
3. Дослід «Рослини під впливом світла виділяють кисень».
4. Дослід «Спостереження за живими організмами в акваріумі».

Травень

  • «Акваріум». Дослід «Живлення риб».
  • «Акваріум». Спостереження: «Хто очищує акваріум»
  • «Рукотворний світ». Властивості матеріалів «Скло»
  • «Рукотворний світ». Властивості матеріалів «Метал», «Магніт»
  • «Усе побачили - про все дізнались» Підсумкові збори «маленьких дослідників».

ЗАТВЕРДЖЕНО:

завідувач ДНЗ № 3 «Сонечко»

Н.О.Йолкіна

Гурток «Чарівні веселі долоньки»
Вихователь: Чорна Г.С.

Мета: заохочувати дітей до малювання, розвивати уяву, творчу фантазію, відчуття кольору , естетичне сприймання. Вчити дітей поєднувати аплікацію, конструювання з малюванням, виконувати декоративні та сюжетні композиції, використовуючи в роботі різні матеріали та техніки виконання робіт. Розвивати дрібну моторику рук, виховувати любов до малювання.

Час проведення: вівторок, 10.00.

Кількість дітей: 10-12

Місяць

Тема

Вересень

Знайомство з дітьми. Розповідь про гурток. 1. «Мій улюблений дощик» (колективна робота, малювання пальчиками) 2. «Незвичайний компот» (відбиток відбитками з яблук пробкою) 3. «Веселі мухомори» (малювання пальчиками) 4. «Горобинова кисть» (малювання пальчиками)

Жовтень

Робота з природним і рослинним матеріалом
1. «Ягоди на тарілочці» (відбиток відбитками пробкою, малювання пальчиками)
2. «Картопля» (відбиток відбитками з картоплі)
3. «Сонечка на галявині» (малювання пальчиками)
4. «Осінній бал дерев» (відбиток аркуша, колективна робота)

Листопад


1. «Променисте сонечко, чому ти стало частіше ховатися?» (відбиток поролоном з використанням трафарету, печатками)
2. «Світлофор» (відбиток печаткою з картоплі)
3. «Светр для моїх друзів» (малювання ватною паличкою, відтиск пробкою)
4. «Фарби осені» (відбиток зім'ятого папера)

Грудень

1. «Сніжок пурхає, кружляє» (техніка малювання поролоном, малювання пальчиками)
2. « Пухнаста ялинка» ( тичок жорсткого напівсухого пензля)
3. «Веселий сніговичок» (тичок жорсткого напівсухого пензля)
4. «Снігур» (використання трафарету, пальчикова живопис)

Січень

1. «Мої рукавички» (відбиток печатками пробкою,малювання пальчиками)
2. «Дерева в інеї» (техніка малювання манкою)
3. «Морозко» (малювання ватною паличкою)
4. «Візерунки на вікні» (техніка малювання ниткою)

Лютий

1. «Пухнастий зайчик» (тичок жорсткого напівсухого пензля).
2. «Високо летить ракета» (малювання свічкою).
3. «Горобчик» (малювання крупами).
4. «Курча» (малювання поролонм з використанням трафарету).

Березень

1. «Пливе, пливе кораблик» (малювання парафіном, аплікація).
2. «Мімоза для бабусі» (малювання поролоном).
3. «Рання весна» (малювання ватною паличкою).
4. «Ромашка для бабусі» (використання техніки аплікації, малювання манкою, пшоном).

Квітень

1.«Кульбабки» (малювання жорсткою напівсухим пензлем)

2. «Золота рибка» ( використання трафарету, поролону) . 3. «Соняшники» (малювання ватними паличками). 4. «Яйце для курочки Ряби» (малювання крупами: манкою, рисом, гречкою, пшоном)

Травень

  • «Гусені в траві» (малювання пальчиками).
  • «Квіточка радіє сонечку» (малювання у техніці друкування пробками).
  • «Кіт Матроскін» (аплікація, малювання ватними паличками).

4.«Букет бузку» (малювання пальчиками).

Затверджено:

завідувач ДНЗ №3 «Сонечко»

_____________ Н.О. Йолкіна

План роботи школи молодого вихователя

на 2020 - 2021 навчальний рік

Заходи

Термін

Відповідальний

1

Інструктивно-методична нарада:

  • Призначення педагогів-наставників.
  • Складання плану роботи наставників з молодими спеціалістами.
  • Затвердження плану роботи ШМП на 2020-2021 н. р.

Вересень

Завідувач

Йолкіна Н.О.,

вихователь-методист

Поліщук А.В.

2

Робота з інструкціями:

  • Забезпечення безпеки життєдіяльності дитини під час перебування в дошкільному закладі.
  • Планування роботи з дітьми за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»

Жовтень-Листопад

Завідувач

Йолкіна Н.О.,

вихователь-методист

Поліщук А.В.

3

«Методичні посиденьки».

  • Самоосвіта - робота з пресою, методичними посібниками.
  • Схеми аналізу занять - обговорення.

Протягом

року

Вихователь-методист

Поліщук А.В.

4

Складання індивідуальних планів роботи, які передбачають:

  • Взаємне відвідування занять та режимних моментів з подальшим обговоренням.
  • Спільне відвідування занять у досвідчених колег, педагогів-наставників.

Консультація «Організація та методика проведення екскурсій у природу»

Листопад , протягом року

Вихователь-методист

Поліщук А.В.,

педагог-наставник

5

Консультація «LEGO - конструктор в освітньому процесі»»

Огляд преси «Все для вихователів» - фахова література, як форма роботи з самоосвіти.

Співбесіда на тему: «Співпраця педагогів та батьків заради безпеки малюка».

Грудень

Вихователь-методист

Поліщук А.В.

6

Індивідуальні консультації за потребою

Січень

Педагог-наставник

7

Методичні рекомендації щодо організації зображувальної діяльності в ДНЗ.

Лютий

Вихователь-методист

Поліщук А.В.

8

  • Методична панорама «Різноманітні форми організації навчально - виховного процесу »

Березень

Вихователь-методист

Поліщук А.В.

9

Творчий звіт« Педагогічні знахідки молодих вихователів »

Квітень

Молодий вихователь

10

Тиждень молодого спеціаліста.

  • Підсумки роботи молодого спеціаліста.
  • Вивчення рівня підготовки молодого вихователя.
  • Рекомендації щодо підвищення фахової майстерності молодого спеціаліста.

Травень

Завідувач

Йолкіна Н.О.

вихователь-методист

Поліщук А.В.

Другий рік навчання (2021 - 2022 н. р.)

Заходи

Термін

Відповідальний

1

Інструктивно-методична нарада:

  • Призначення педагогів-наставників;
  • Ознайомлення з планом роботи школи молодого вихователя «Сходинки майстерності»

Вересень

Завідувач,

вихователь-методист

2

Робота з інструкціями:

  • Забезпечення безпеки життєдіяльності дитини під час перебування в дошкільному підрозділі.

«Основи інноваційних процесів в освітній діяльнотсі дошкільного навчального закладу)»

Жовтень-листопад, протягом року

Завідувач,

вихователь-методист

3

Індивідуальні консультації за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина»

Протягом року

Завідувач,

вихователь-методист

4

Складання індивідуальних планів роботи, які передбачають:

  • Взаємне відвідування занять та режимних моментів з подальшим обговоренням;
  • Спільне відвідування занять у досвідчених колег, педагогів-наставників.

Консультація «Планування роботи з дітьми (вимоги програми)»

Листопад , протягом року

Завідувач,

вихователь-методист

педагог-наставник

5

Консультація «Виховне значення народних ігор»»

Огляд преси «Все для вихователів» - фахова література, як форма роботи з самоосвіти

Грудень

Завідувач,

вихователь-методист

6

Індивідуальні консультації за потребою

Січень

Педагог-наставник

7

  • Семінар-практикум «Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника».

Січень,

Лютий,

березень

Завідувач,

вихователь-методист

8

  • Творчий звіт« Педагогічні знахідки молодих вихователів »

Квітень

Молодий вихователь

9

Вивчення рівня підготовки молодого вихователя.

Травень

Завідувач,

вихователь-методист

Заклад дошкільної освіти №3
Всі права захищені 2021
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати